tirsdag 8. april 2008

Nå kommer våren...

"Nå kommer våren enn en gang, vi roper høyt hurra!"

Denne er en slager i barnehagen, og synges med fryd og glede!
Våren....en fryktet og elsket årstid. Jeg husker godt for noen år siden, da likte jeg ikke våren noe særlig. Alle steder; i blader, aviser , på tv ble du påminnet...helst skulle du være dødslykkelig og gå hånd i hånd med din utkårede. Se hverandre dypt i øynene og nesten "spise" din kjære med blikket... Reise på klineturer til Praha og Paris (for der er så vakkert om våren...) "Spise" min kjære...vet om mange andre ting jeg heller ville gjort!!
Ihvertfall, når man da IKKE har noen kjæreste, og bare blir surere og surere og mer og mer irritert: JEG HAR INGEN KJÆRESTE!! Hva da??

Når man bare må innfinne seg med at SÅNN er det. MÅ man ha kjæreste om våren, og i så fall, hvor og når ble det bestemt?? Stakkars alle de som nå føler det store presset, jeg føler med dere! Vet godt hvordan det kan være!

Dessuten har jeg en flott kjæreste nå, og det er faktisk ganske deilig å rusle en tur hånd i hånd...

Ingen kommentarer: